Teletubbies

E Necyclopaedia

Teletubbies sunt quattuor extraterrestres qui expugnare Mundum volunt. Maximus inimicus Teletubbium est Barney Dinosaurus, qui etiam vult expugnare Mundum.

[recensere] Adventum ad Terram

Autopsiateletubbie

Medicus in Area 51 videns TinkiWinkim

Teletubbies nati sunt in Marte anno 1895 p. C. Quoniam martiani erant improbi et malevoli, volebant necare omnes homines et Terram expugnare. Itaque ex omnibus extraterrestribus, elegerunt quattuor malevolissimos, crudelissimos et potentissimos, ut ad Terram advenirent et ipsam expugnarent. Nomina illis quattuor extraterrestribus erant Tinki-Winki, Dipsy, Lala & Poh.

Sed ubi navis eorum volabat super Roswell, Lala cacatum ivit, et, quoniam navis non habebat latrinam, Lala in solo cacavit. Odor merdae autem distraxit TinkyWinkim, qui navem gubernabat, itaque navis offendit in terra. Corpora Teletubbium ex nave extracti sunt a militibus americanis, qui ipsa in Aream 51 tulerunt. Medici extraxerunt cerebra ex Teletubbibus ad studiandum ipsa. Postquam cerebra extracta sunt, medici liberaverunt Teletubbies, qui, vacuis capitibus, tam stulti facti sunt quam Georgius Bush.

[recensere] Vita in nostro planeta

Cum fugerunt Aream 51, Teletubbies non habebant pecuniam. Ad habendum pecuniam, necesse fuit laborare: Lala in McDonald's vendebat merdam cibum; Poh drogas vendebat; Dipsy et TinkiWinky facti sunt meretrices (TinkyWinky homosexualis est). Tandem, emerunt villam in Britannia, ubi hodie vivunt cum multis cuniculis, futuendo se ipsos et edendo merdam tubbi-cibum.

Teletubbies-delectatio

Magna Teletubbium delectatio

Instrumenta personalia
Communitas