Servus

E Necyclopaedia

Servus est homo res anthropomorpha (qua de causa in hac pagina declinabimus in neutrum) quae in domo tua vivit, cibum tuum edet, in tua latrina cacat et gratias numquam agit. Unica compensatio est illum agrum tuum colere 18 miseras horas per diem.

[recensere] Categoriae

Serva vero aequalia non sunt, quod nisi ita sit coniurationem certe facerent et imperium caperent. Ecce principales categoriae in quibus serva dividere possumus.

[recensere] Servus Callidus

Hic differit ab aliis servis quod cerebrum habet. Valde amat importunare domini sui filium ut discere qua cum puella sexum habeat. Tum, quoniam dominus non vult puerum futuere eam, hunc adiuvat ad faciendum fraudem in illum. Multi dicunt hunc morem creari ad ultionem contra dominum malum, qui permagnum laborem petivit a servo, sed alii putant servum callidum non tam callidum esse et vitam suam in discrimen adducere nulla ob causa.

Servus Callidus™ vivit in domo Plautina.

[recensere] Paedagogus

Padae... Pedagae... Paedaegade... Illum Graecum servum est. Ab aliis servis differit quod cerebrum habet: non solum, sed tam eruditum est ut utamur ad docendum discipulos nostros. Quam videtis, pueri Romani ad scholam non iebant, sed in domo studebant, itaque classis comites non habebant... Miseri pueri Romani! Sed nunc reddemus ad orationem de servis.

[recensere] Barbarus captus

Barbarus captus servum Romanum statim fit. Videte nunc qua de causa mundum notum cepimus? Barbarus fors est et agros bene colet. Gallice vel Germanice loqui, albus vel niger esse potest: non sunt discriminationes de genere. Sed Iaponensis esse non potest. Hi pugnant cum miris creaturis quas vincere non possumus.

Barbarus cerebrum non habet. Ad ultimum, sed inveni servum normalem!

[recensere] Meretrix

Meretrix te nudat et masturbat: penem fellat magna cum diligentia, deinde semen bibit. Sed cum operam concludet, denarum a te quaerit. Quae miserabilis!

[recensere] Spartacus

Ego sum Spartacus.

[recensere] Sciebas...

  • Me verbum "paedagogus" in paragrapho scribere potitum non esse, sed in titulo id recte fecisse?
  • Me poniturum fuisse paginam hanc in categorias "homines" et "populus"? HAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAAAHA
  • Servi consumere multum quidem tempus cum domini filios?
Instrumenta personalia
Communitas