Res publica Bohemica

E Necyclopaedia

"Vivimus in paradiso."

~ Bohemi de patria sua

"Bohemi bestiae ridentes."

~ Adolfus Hitler

"Homo primus, quem turista iaponicus in Pragam convenit, est cingarus eum declependus."

~ [[senator Tomio Okamura]] de Bohemis

Res publica Bohemica est civitas in medio Europae. Incolunt eam homines, qui Bohemi appellantur. Patriam suam paradisus esse arbitrantur, enim calamitates naturalis ibi semper mites sunt, procellae delentes quotannis modo manum parvum hominum interficiunt, adluvies maximae fluminum, qui aedificia oppidaque delent, circa deni annorum sunt, moti terrae dumtaxat cum ampulis cervisiae movent, quod pallens et paucissimi sunt. Vulcanus erupturus mareque megacyma facturus nulli in rem publicam Bohemicam sunt. Etiam tempestas iucunda est, hieme frigus, aestate tepor, vere flores, autumno ventus, nullus extremus.

Tamen Bohemi semper lamentantur in regium, politicos, eos, de quos politici aut diurnarii maledicebant, mentientes maledicebant aut mentiebantur, et ipsos, quod saepe perquam ingrati, stulti, sacrilegi, iniusti in rebus alterorum (sed semper iusti in rebus suis) et maligni sunt. Monentes et sapientes deridentur.

[recensere] Lingua bohemica

Bohemica est lingua antiqua et difficilis. Bohemus omnis bohemice recte loquere scit, hostis autem difficilissime bohemicam discit, ut nemo sentire potesset, hic hostis est.

Lingua latina 4 coniugationes habet, lingua bohemica 14. Bohemus usitatus iis noscere non potest, iis autem vere adhibere potest. Etiam declinationes bohemica plus quam latina habet, latina 5, bohemica 14. Et quidem consonans ř, Ř. Ista hostis nullus denuntit. Lingua latina simplicissima!

Oportunitatem maximam intra conclavem anno 2005 cardinalis bohemicus Miloslav Vlk (Lupus) habuit, sed nemo nomen eius denuntit potuit.

Exemplum enuntiationis bohemicae utilis:

  • Navis volitans mihi anguillis plena est. - Mé vznášedlo je plné úhořů.
Instrumenta personalia
Communitas