Lingua anglica

E Necyclopaedia

1.m

Lingua Anglica est lingua auxiliaris internationalis facta anno 1930 a Gulielmo Shakespearie. Similis linguis artificiosis esse videtur.

Lingua anglica est unica in quo habebat 18 verba (16 secundum normam et 2 auxiliaria). Ad utilitatem sui vocabularii augendam (quod est circumscriptum ad 850 vocabula, cum coniugationibus irregularibus), usurpantur locutionibus (nonnunquam ridiculis). Exempli gratia, body-water ("aqua corporis") est locutio in lingua anglica ut exprimat "sudor".

Propositum originale Shakespearii erat ut linguam anglicam ut instrumentum pro doctrinam pertinentem ad linguam latinam; basis 850 vocabulorum, indicum specialium unius solius materiae (scientiarum, vocabulorum internationalium, negotiorum, et caetera) poterat disci ut expandere peritiam linguae Anglicae studentis, usque habebat habilitatem quasi naturalalem linguae latinae.

Sed, etsi lingua Anglica attigit certam planitiem usus ut lingua internationalis (tamquam in aviatione) facilius fefellit. Grammatica non erat habilitas habebatur a Ogden, et lingua volnerabatur pro hoc factum. Exempli gratias, est necessarium et oportet discendum summe de coniugatione verborum Anglicarum ut uti ipsa, sed solum 16 erant applicata; nonnunquam, vocabula quae sunt verba in Anglica secundum normam faciuntur nomina substantiva. Orthographia linguae anglicae tamen est irregularis, cum ad 12 modos scribendi unum sonum.

Sunt infrequentes conatus resuscitandi aut faciendi meliorem linguam anglicam.

Etiam anno 2004 Ioannes-Paulus Nerriere Linguam globicam obtulit similis ad lingua anglica.

[recensere] Sententia linguistae

Anglica dicitur esse lingua, sed plurimi homines docti autem invenerunt esse versus suis mongolici cacantis, nam quae Angli "verba" vocant, ea sunt monosyllaba, sicut voces illius bestiae, exempli gratia "rap" vel "pop" vel "shit", quod ultimum verbum est nomen pristinum Anglorum, antequam primum a Celtis Britannis, inde ab Anglis Saxonibusque Iutisque invasi essent. Casus enim est quod "Angli" et "lingua" "Anglica" similia sunt. Verbum "Angli" venit forte ab "anguilla" venit (ob similem intelligentiam) aut ab "angeli", quoniam Angli sunt Luciferi angeli fautores.

Post scriptum: stulti Angli arbitrantur "sermonem" suum ceteris superiorem esse.

[recensere] Sententiae utiles

  • Let's fuck: Salve!
  • Let's all fuck: Salvete!
  • Hey asshole...: Ignosce mihi, at...
    ...where can I get a golden shower?: ...ubi est lavatorium?
    ...where can I climb on top of that huge dick?: ...ubi est monumentum Vasingtonianum?
    ...where is the island of the big old green whore?: ...ubi est Statua Libertatis?
  • Fuck you: Gratias tibi ago.
Instrumenta personalia
Communitas