Lingua Latina Per Se Illustrata

E Necyclopaedia

Lingua Latina Per Se Illustrata est liber scriptus a Marco Tullio Cicerone et inventus a Hans Orberg in Bibliotheca Vaticana, in quo narratur vita familiae romanae. Liber est de violentia, odio et sexo in saeculo primo post Chuck Norris Christum natum. Hodie, magistri linguae latinae ipso utuntur ad docendum; inde discipuli ex omne orbe hunc librum valde oderunt.

[recensere] Dramatis Personae

  • Iulius: Pater familias, maritus Aemiliae. Vir romanus est et valde amat cruciare servos suos, praecipue Medum, quoniam ille servus clam futuebat Aemiliam et verus pater Marci est.
  • Aemilia: Mater familias, uxor Iulii. Femina pulchra sed stulta est. Cum virgo erat, amabat virum quendam nomine Josephus Ratzinger. Iulius autem Aemiliae magnam copiam pecuniae dedit itaque ea uxor Iulii facta est. Aemilia autem multos alios viros amat.
  • Marcus: Filus Aemiliae et Luciferi Iulii. Hoc puer imago est omnium discipulorum linguae latinae discentium, nam foede et prave scribit et recitat, et nihil discere vult. Temporibus futuris, Marcus vendetor drogarum erit.
  • Fidel Castrus: Dictator Cubae.
  • Quintus: Frater Marci. Quintus mortuus est postquam ex alta arbore cecidit.
  • Iulia: Filiola Iulii et Aemilia. Has res tantum scit: lacrimare, plorare, vagire et ululare. Foeda est et nasum habet similem piro.
  • Medus: Servus Iulii qui fugit ex villa, quia dominus suus ipsum necaturus erat ob fornicationem cum Aemilia.
  • Davus: Foedissimus omnium servorum Iulii, a Syra amatur (ille autem Dominum suum Iulium tantum amat).
  • Syra: Ancilla quae nasum foedum habet.
  • Lydia: Meretrix Romae.
  • Diodorus: Magister Graecus qui punire pueros solet. Crassus, foedus et communista est.
  • Gaius Valerius Catullus: Poeta Italus cui magis placet pueros pedicare. Ipse in supremo libri capitulo omnes interfecit quia non dant ei pecuniam ad Lydiam futuendam.

Liber alias personas habet, sed ego fessus sum scribendo, ergo FUTUE TE IPSUM.

[recensere] Vide etiam:

Instrumenta personalia
Communitas
Linguis aliis