Joannes Paulus II

E Necyclopaedia

"Totus tuus sum, Maria"

~ Joannes Paulus II de sua amata muliercula

"Paupera lingua latina"

~ Joannes Paulus II de erroribus in ista pagina

Joannes Paulus II (etiam nominatus Carolus Wojtyla Norris) fuit Papa Ecclesiae Catholicae. Natus est in Polonia anno 1920, et mortuus 2005 in Vaticano necatus a Maledicto XVI.

[recensere] Chronologia

  • 5000 ante Christum. Deus creat Mundum, Hominem, Feminam et Joannem Paulum II.
  • 4890 ante Christum. Deus creat Benedictum XVI, qui Joannem invidit.
  • 2520 ante Christum. Benedictus XVI necat Joannem Paulum II, cum habitabant in Babylonia.
  • 2519 ante Christum. Benedictus XVI Mundum dominatur.
    Papahilton

    1980 post Christum natum

  • 34 post Christum. Joannes Paulus resurrectus est a Jesu Christo, ut Benedictum necet.
  • 36 post Christum. Joannes et Benedictus dant pecuniam populo Judaeo, ut Christum necet.
  • 200 post Christum. Caligula necat Benedictum XVI et Joannem Paulum II, quia illi dixerunt equum Caligulae foedum esse.
  • 1981 post Christum. Benedictus XVI conatur necare Joannem Paulum II, sed non potest.
  • 1992 post Christum. Photographia inventa est, in qua videtur Joannes Paulus II cacans in via publica.
  • 1998 post Christum. Benedictus XVI rursus conatur necare Joannem Paulum II, et rursus non potest.
  • 2004 post Christum. Joannes Paulus II vendit CD musicae, quod nominatur "Let´s rock with the Pope".
  • 2005 post Christum. Tandem Benedictus XVI potuit necare Joannem Paulum II, et Papa fieri.
  • 2009 post Christum. In Necyclopaedia, stultus puer scribit pessimum articulum de Joanne Paulo II.

[recensere] Vide etiam

Instrumenta personalia
Communitas