Exorcismus

E Necyclopaedia

Possessus.jpg

Vade retro Satana! Hic puer meus est!

Germania, MCMXLIII.

Puer nomine Josephus Ratzinger in lectulo suo cubat. Mater ei dicit "Josephe! Surge e lecto! Necesse est tibi ad scholam adire!". Sed Josephus respondit se aegrotum esse: "O mater, non possum ad scholam ire. mihi enim dolet caput". Mater autem "O mi fili" dixit, "num putas me esse stultam? Noli mentiri! Surge nunc, nisi vis ut non tantum caput, sed etiam culus tibi doleat!". Ipso facto mater puerum verberavit: tux tax tux tax.

Sed Josephus non mentiebatur. Caput ei dolebat, nam Daemonium in capite suo intraverat! Itaque cum mater ei denuo dixit "Surge e lecto, improbe puer!", Josephus magna voce clamavit in lingua Latina "TACE MERDA!". Mater territa intellegit filium suum a Daemonio possesum esse (nam, quis est qui latine loqui possit, nisi ille qui a Satana possesus est?)

[recensere] Puer possesus

Anima Josephi cum Lucifero strenue pugnabat, sed nihil poterat facere contra potestatem Daemoni. Itaque Josephus possesus haec faciebat:

Benedictuss.jpg

Puer possesus

  • Volitabat super lectum suum.
  • Caput suum girabat in CLXXXº.
  • Merdas suas edebat.
  • In Biblia cacabat, deinde merdas edebat.
  • Magna voce clamabat se papam futurum esse.
  • In solo DCLXVI merdas cacavit. Deinde eas edit.

Quoniam multa alia faciebat, mater eius exorcistam quaesivit. In Polonia habitabat clarus exorcista nomine Carolus, qui a matre pueri vocatus est ut Josephum exorcizaret. Mater autem carebat pecunia quam Carolus postulabat, itaque mater ei alio modo solvit.

[recensere] Exorcismus

Carolus in cubiculum Josephi intravit. Illic vidit puerum in lectulo suo, merdas edentem. Sic locuti sunt:

Carolus: Ave Josephe!

Josephus: Futue te ipsum, stulte! Utinam Jesus te pedicet, pathice!

Carolus: Noli blasphemari, Josephe!

Josephus: Ego non sum Josephus! ego sum Benthameleo, Filius Satanae, Princeps Mundi et Inferorum.

Carolus: O Benthameleo: In nomine Patris, Filii et Spiritus Sancti, impero ut hoc corpus relinquas.

Josephus: O Carole: In nomine mei culi, meae mentulae et tuae matris, impero ut te ipsum futuas.

Carolus: Vade retro, Satana!

Josephus: lol

Carolus: Audi: Pater noster qui es in caelis, sanctificetur nomen tuum, adveniat regnum tuum...

Josephus: Aghhh... Quam taediosus es! Si ad inferos me referram, et hoc corpus relinquam, tacebis?

Carolus: Certe!

Josephus: Bene! Vale, amice Carole! ad inferos me referro!

Carolus: Vale, amice Benthameleo!

Josephus: Benthameleo? quis est Benthameleo? et tu quis es?

Carolus: Salve Josephe! Video te iam sanum esse. Ergo, SURGE E LECTO! NECESSE EST TE ADIRE AD SCHOLAM!

Josephus: MERDAAAAAAAAAAAAAAM!

Tunc mater Josephi in cubiculum intrat et filium suum iam sanum esse videt. Illa laeta exorcistae gratias agit, et ei dicit se velle futui ab eo. Carolus dicit se quoque velle futuere, et cum femina exit ex cubiculo Josephi et in cubiculum fenimae intrat. Illic cum matre valde futuit. Omnes felices atque beati sunt.

Josephus solus in cubiculo suo dicit: "Nunc solus sum, itaque possum facere id quod me maxime delectat".

Ipso facto Josephus DCLXVI merdas cacat, et deinde eas edit.

FINIS

Instrumenta personalia
Communitas