Eduardus Kellaeus

E Necyclopaedia

Eduardus Kellaeus[1] barbarissime Eduardus Kelley sive Eduardus Talbot, Virginiae natus 1555 et morte raptus anno 1597, erat iurisconsultus, alchemista, magus, astrologus et adeptus doctrinae hereticae.

Kellaeus iunctus erat amicitia cum Ioanne Dee et patrinus erat doctae poetae Elisabeth II.

[recensere] Vita

Kellaeus invenuit qua cuprum in purum aurum mutare valebat. Etiam cum sphaera cristallina potuit cum angelis loqui sermone quem vocabat "enochiano". Ab angelis raptus fuit quibuscum longum iter caeleste fecit. Haec omnia in suo "Libro Enoch" narravit, quo in libro alphabeto incognito scripta lingua enochiana transcripsit. Hoc alphabetum aliquatenus eiusdem generis est quam alphabetum Codicis Voynichis. Reapseab angelis sed non a semetipso et Ioanne Dee hoc alphabetum fabricatum esse videtur.

[recensere] De eius morte

Eduardus Kelley multum ab imperatore Rudolpho II aestimabatur, sed timens ne in Angliam cum secreto suo auri fabricandi aufugeret, eum in carcerem castelli Hnevin iecit quo in loco mortuus fuit anno 1597 cum erat 42 annos natus. Secundum alios mortuus est anno 1593 cadendo de alta turri cum tentabat e castello aufugere. Haec mors post casum de turre fortasse mythica est et referre videtur ad cartam tarochi cui nomen "domus Dei".

[recensere] Notae

  1. Imago Eduardi Kellaei.
Instrumenta personalia
Communitas
Linguis aliis