FANDOM

Dictionarium, sive Lexicon, sive Vocabularium, sive liber-merdam-continens, est liber quo homines stulti utuntur, in quo insunt significationes multorum vucabulorum. Homines, qui latine sciunt, solent uti dictionario ad reperiendum sermones vulgares.

Vocabula Latina quae NON sunt in tuo dictionario Edit

I. Partes Corporis
Papillae

Papillae, arum (f. pl.)

Lingua

Lingua Latina

  • Mentula, ae; Verpa, ae; Penis, is: Pars corporis quam viri tantum habent, sed feminae valde amant.
  • Cunnus, i; Fossa, ae; Vagina, ae: Pars corporis quam feminae tantum habent, sed viri valde amant.
  • Papillae, arum (sing: papilla, ae): Partes corporis feminini quas tangere volo!!! quae alunt infantes lacte. Feminae magnas papillas habentes, sunt felicissimae omnium feminarum. Feminae autem parvas papillas habentes, in politica laborare solent.
  • Culus, i; Clunes, ium; Anus, i: Pars corporis ex qua merda exit.
  • Colei, orum (sing: coleus, i); Coleones, um (sing: coleo, onis): Colei sunt duo pillae quae sub mentula sunt. Noli tangere meos coleos!
  • Landica, ae: Pars cunni quam si tangis, femina dicet "O O O O DII BONI O OOOOOO!!!!", magno cum gaudio.

II. De Arte Amandi

  • Futuere, futuisse, fututum: Quod tu facis cum tua amica in lecto, aut quod ego facio cum tua matre.
  • Crisare, crisavisse, crisatum: Quod facit femina futuens. Exemplum: "O Julia, crisa me!".
  • Irrumare, irrumavisse, irrumatum: Quod Bill Clinton fecit cum Monica Lewinski
  • Pedicare, pedicavisse: Ponere mentulam in culo.
  • Cevere, cevisse: Ponere culum in mentula.

III. Alia Vocabula Utilissima

  • Merda, ae; Stercus, i: Quod exit ex culo et Bush habet in cerebro.
  • Cacare, cacavisse, cacatum: Expelere merdam ex culo.
  • Meretrix, icis: Femina quae dicet tibi "te amo" si pecuniam solvebis.
  • Pedere,pepedisse, peditum: "Loqui" culo.

Vide etiam: Edit

Noli videre etiam: Edit

Nexi externi Edit