Deus

E Necyclopaedia

SatanPotter.jpg
Ratzinger.jpg
EXCOMMVNICATIO!!!

Ista pagina (a Satana sane scripta!) offendit Deum, Papam et Religionem Christianam!!!

Si legeris, EXCOMMVNICABERIS et in INFERNVM ibis (et Satanas te PEDICABIT!)!!!

Deus est senex sapiens qui in caelo habitat. Valde amat homines facere, magis autem amat homines necare. Lingua Dei est Latina, et Deus necabit omnes qui Latine non loquuntur, itaque Latinam disce!

[recensere] De vita Dei

Deus natus est anno 1823 ante se ipsum, quin etiam filium suum. Illo tempore nemo vivebat, itaque Deus solus et tristis erat. Ergo Deus creavit Chuckum Norrem, ut secum loqueretur. Sed Chuck Norris Deum non amabat, itaque ipse mundum fecit, ut in eo procul a Deo habitaret. Mundo a Chucko Norre facto, Deus valde iratus est et inde voluit mundum delere.

[recensere] De religionibus eorumque doctrinis circa Deum

Christianismus: Christiani putant Deum unum filium habere, cui nomen est Barak Obama Jesus. "Virgo fututa est a Deo", Christiani dicunt, "sed quoniam Deus habet parvam mentulam, illa virgo est... virgo. Et quia illa pecuniam non habebat ut abortum solverat, post novem menses cacavit natus est spurius Jesus".

Judaismus:"Deus non habet aliquem filium, quia filios habere multae pecuniae constat!"

Islamismus:"Deus jussit nos necare vos!"

Hinduismus Indi putant Deum esse elephantem, et, nescio qua de causa, adorant boves.

Rastifarianismus: "Ista nubes quasi Deus videtur, amice."

[recensere] Estne Deus?

Secundum theorema Christianum possumus demonstrare Deum esse sic:

-Potesne demonstrare Deum non esse?

-Minime.

-Ergo Deus est! Quod erat demonstrandum.

[recensere] Dii Romani

nn:Gud
Instrumenta personalia
Communitas