Dagobertus II

E Necyclopaedia

Sanctus Dagobertus II (natus anno 652, mortuus 23 Decembris 679) fuit rex Francorum anno 656 et iterum annis 676 ad usque mortem.

Erat filius uxoris regis Sigiberti III, qui Australiam, partem regni Francorum, administravit. Antequam Dagobertus II natus est, Sigibertus tum orbus filium uxoris maioris domus Grimoaldi adoptavit. Hic horribilis nomen Childeberti, quod in familia Merovinga usitatum erat adsumpsit. Sed anno 652 regi Sigiberto filius proprius, scilicet Dagobertus natus est. Post mortem Sigiberti anno 656 Dagobertus unum annum rex Australiae factus est, tum a Grimualdo tonsus et monachus in Hiberniam missus est iocunde. Childebertus adoptivus ut Childebertus III rex Australiae factus est, sed anno 661 a Chlodovecho II, rex Neutrorum, captus aut eo traditus necatus est. Post autem hoc factum, non Dagobertus II, sed Childericus II, filius Chlodovechi II regis Neutrorum, rex Australiae factus est. Childericus anno 673 rex Neutrorum et totius regni factus anno 675 necatus est. Australiae nunc Ulfila maior domus Dagobertum revocat e Hibernia et regem fecit. Dagobertus II autem administrationem regni Wulfualdo concessit et opera pia, condendo monasteriis et ecclesiis aedificando, fecit.

Anno 679, Ebroinus, maior domus Neuxstriae, eum venantem necare iussit. Cum Dagobertus heredem non habuit, Pippinus II maior domus Australiae Theudericum III, regem Neustriae etiam regem Australiae et ita regem totius Galliae fecit. Simplissime.

Instrumenta personalia
Communitas
Linguis aliis