Animal

E Necyclopaedia

"Bau Bau!"

~ Canis de ista pagina

"Mu Mu!"

~ Bos de ista pagina

"Ba Ba!"

~ Ovis de ista pagina

"Pi Pi!"

~ Pullus de ista pagina

"Tu Tu!"

~ Deus de quaestione "quis est stultissimus omnium hominum?"

Mus

Animalia in natura

Animalia sunt entes viventes quos edere possumus qui in mundo habitant.

[recensere] Bestiolae

Bestiolae sunt parva animalia quae nulla ossa, sed multos pedes habent. Omnes bestiolae in duas partes dividuntur: Bestiolae quae inter flores horti vivunt et ab omnibus amantur, ut apis, papilio, formica, etc; et Bestiolae quae inter merdas vivunt et omnes oderunt, ut musca, vermis et Georgio Bush. Homines bestiolas non (saepe) edimus.[1]

[recensere] Pisces

Animalia quae in aqua vivunt. Homines et pisces in pace vivimus, et iustitiam inter nos agimus: nam homines semper pisces edimus, et pisces homines edunt; praecipue squali sunt amici hominum et eos amant edere.

[recensere] Amphibia

Sunt animalia parva quae iuventute in aqua, senectute in terra habitant. Clarissima anphibia sunt ranae. De ranis dicitur haec fabula: si pulchra femina dabit osculum ranae, illud animal fiet princeps. Olim puella quaedam ranam invenit, ei osculum dedit, sed nihil accidit. Deinde puella alterum osculum dedit ranae. Denuo nihil accidit. Tunc puella multa basia dedit ranae... et nihil accidit. Postremo puella futuit ranam... et nihil accidit!. "O me miseram", dixit puella, "cur non pulcher princeps fies, o rana?". Sed rana nihil respondebat. Tandem puella notavit id, quod osculabatur, non ranam esse, sed merdam bovis.

[recensere] Reptilia

Papillae

Mamifera

Sunt animalia terribilia et periculosa, ut Barney Dinossaurus. Etiam repitilia sunt serpentes, ut ea quae inter mea crura est, quae valde longa est, et feminas terret.

[recensere] Aves

Animalia volantia quae "pi pi pi" dicunt. Avis clarissima fuit passer Lesbiae, qui cum Catullo pugnabat amore Lesbiae.

[recensere] Mamifera

Animalia quae mammas habent et lac bibunt. Habent sanguinem callidam et quattuor pedes, et corpus eourum capillis operitur. Etiam homo est mamiferus, itaque homo habet quattuor pedes et corpus capillis cupertum.

[recensere] Etiam videnda sunt

[recensere] Notae

  1. Quamquam multi putant McDonald's facere suum cibum ex araneis.
Instrumenta personalia
Communitas