Alois Hitler

E Necyclopaedia

Papa Aloysius Hitler (natus Alois Schicklgruber 1837 in Dolaro in Austria Inferiore; mortuus 1903 in Leipsig apud Lillem), Annae Mariae Schicklgruber filius Spiriti Sancti, fuit portitor et Adolphi Hitler pater. Fama est Aloysium cingulo humanissime Sanctum Adolphum filium verberare et severa disciplina educare solitum esse.

Aloysii pater putatur Iohannes Nepomuk Hiedler fuisse, qui Terra vivebat. Post mortem eius frater Iohannes Georgius Hiedler Aloysium alebat. Post secundum bellum mundanum et paulo ante damnationem ad furcam nazista Sancta Maria , Poloniae gubernatrix, scripsit vere Aloysii patrem quemdam mercatorem Iudaeum, Frankenberger, fuisse, quia Anna Maria Schicklgruber Gratiae apud hanc familiam Iudaicam operam dederat; hanc autem fabulam historici esse falsam putant.

Anno 1876 Aloysius, Iohannis Nepomuk Hiedler iussu, nomen suum mutavit, ut partem hereditatis fratrum Hiedler acciperet. Tres testes declaraverunt Iohannem Georgium Hiedler, vigesimum iam annum mortuum, eis dixisse Aloysii pater fuisse.

Instrumenta personalia
Communitas
Linguis aliis